ماشین های اداری

همه چیز درباره لیبل پرینتر

لیبل پرینتر

یک دستگاه لیبل پرینتر خلاصه تمام مواردی است که شما باید برای معرفی محصول و ویژگی های ان انجام دهید.در این مقاله سعی داریم تا به برسی دستگاه و نحوه کارکرد ان بپردازیم.

لیبل پرینتر چیست؟

همان‌طور که بیان شد، دستگاه لیبل پرینتر یکی از دستگاه‌های کاربردی است که برای چاپ لوگو، انواع اسم مجموعه و بارکد بر روی رول‌های خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه به صورت خانگی و صنعتی قابل تهیه است که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارد. طبیعی است که پرینترهای صنعتی بسیار بزرگ‌تر و گران‌تر از مدل‌های خانگی و رومیزی است. صنایع مختلف می‌توانند با خرید لیبل پرینتر صنعتی به راحتی انواع لیبل‌ها را در تیراژ بالا به چاپ برسانند.

توجه داشته باشید که اگر دارای یک فروشگاه هستید و می‌خواهید از این دستگاه استفاده کنید، خرید مدل رومیزی نیز می‌تواند جوابگوی نیاز شما باشد. لذا با خرید دستگاه رومیزی و خانگی قادر خواهید بود تا در هزینه‌های نهایی خود صرفه جویی کنید.

لیبل پرینترلیبل پرینتر

 

انواع لیبل پرینتر چیست

لیبل پرینتر صنعتی

طراحی این نوع دستگاه‌ها به گونه‌ای است که در مقابل آلودگی مقاوم بوده و تاثیری بر روی خرابی دستگاه نخواهد گذاشت. لیبل پرینتر صنعتی قادر است تا در طول روز انواع لیبل را در تیراژ بالا و با کیفیت بی‌نظیر به چاپ برساند.

لیبل پرینتر رومیزی

پس از آشنایی با جزئیات سوال لیبل پرینتر چیست، با شناخت بهتر انواع دستگاه‌های موجود در بازار قادر خواهید بود تا در صورت نیاز بهترین انتخاب را داشته باشید. به صورت معمول لیبل پرینتر رومیزی، از جنس پلاستیک با کیفیت ساخته شده است که در مقابل ضربه مقاوم بوده و برای استفاده خانگی مناسب است. یکی از نکات قابل توجه در مدل‌های خانگی این است که در صورت ورود گرد و غبار به درون دستگاه ممکن است عملکرد لیبل پرینتر با مشکل مواجه شود.

بهتر است با خرید لیبل پرینتر رومیزی، دستگاه را در یک مکان تمیز و به دور از آلودگی قرار دهید تا بتوانید بدون دغدغه از آن استفاده کنید. مدل‌های رومیزی بیشتر برای قرارگیری در محیط‌های اداری و آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می‌گیرند و برای چاپ تیراژهای کم مناسب هستند.

استفاده صحیح از دستگاه باعث افزایش طول عمر پرینتر خواهد شد. این دستگاه به دلیل نوع ساختاری که دارد ممکن است دچار آسیب‌های احتمالی شود که از جمله مهم‌ترین آن می‌توان به کثیفی هد، چاپ نگرفتن صحیح و تنظیم نبودن پورت‌های آن اشاره کرد.

کلام اخر

تحریرویرا پیوسته درتلاش است تا در جهت رضایت شما کاربران عزیز قدم بردارد.از این رو اگر نیازمند اطلاعات بیشتری در این زمینه هستید،تحریر ویرا اماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *